Hova küldhetjük az ajánlatot?

Kizárólag cégeknek tudunk ajánlatot begyűjteni, rendszeres szállításhoz. Sajnos egyszeri igényeket és magánemberként feladott ajánlatkéréseket partnereink nem szolgálnak ki. Megértését köszönjük!

Adatait kizárólag az ajánlatadóknak adjuk ki! Nem spammelünk!
  • +36
  • +43
  • +420
  • +49
  • +40
  • +381
  • +421
  • +386
  • +380
  • +355
  • +376
  • +375
  • +32
  • +387
  • +359
  • +45
  • +372
  • +298
  • +358
  • +33
  • +350
  • +30
  • +354
  • +353
  • +39
  • +371
  • +423
  • +370
  • +352
  • +389
  • +356
  • +373
  • +377
  • +382
  • +31
  • +47
  • +48
  • +351
  • +7
  • +378
  • +34
  • +46
  • +41
  • +44
  • +39

Miről szeretne ajánlatot kapni?

Fálj kiválasztása

Mikorra tervezi a beszerzést?

Mekkora összeget képvisel az ajánlatkérés?

Az alábbi jelszót generáltuk Önnek, amit szabadon megváltoztathat, ha másikat szeretne

Többek között az alábbi cégek használják a tablazat.hu ajánlatkérő rendszerét:

Hogyan működik?
Azonnali kiszállítás útmutató

1. Mit szeretnénk szállítani?

Meg kell mondani, hogy pontosan mit szeretnénk szállítani. A fuvarozónak tudnia kell, hogy mi a rakománya, valamint minden esetben be kell tartani a hatályban lévő jogszabályokat (veszélyes anyagok csak meghatározott körülmények között szállíthatók, bizonyos árukat nem lehet egyszerre szállítani, stb.)

2. Mekkora a szállítandó áru mérete?

Meg kell adnunk a szállítandó termék/termékek méretét/méreteit (hossz – szélesség – magasság – tömeg) is, mert ezek alapján tudják megtervezni a rakodótéren belüli pakolást. Járműtípustól függően eltérő a csomagtér mérete, de a megengedett maximális értékeket nem léphetjük át.

3. Mikor, hol és hogyan tudjuk az árut leadni és felvenni?

Fontos kérdés a szállítandó áru leadásának és felvételének a megbeszélése. Ha a szállító vállalja, hogy háztól-házig szállítást, akkor a hely és a mód adott, időpontot pedig előzetesen kell. A rakomány megérkezése után ellenőrzik annak épségét, és ha mindent rendben találnak, akkor átadják a címzettnek.

4. Szükséges-e valamilyen csomagolást használnunk?

Ha igen milyet? Sérülékeny áru esetén elengedhetetlen a megfelelő védelem, azonban a csomagolás szinte soha sem elhanyagolható dolog. Mára már többféle csomagolóanyag közül választhatunk (pl. kartondoboz, buborékfólia, strechfólia, stb.), amik eltérően védik az árut. Ha nem vagyunk biztosak benne, hogy a szállítandó termék számára mi a legmegfelelőbb csomagolás, akkor konzultáljunk a fuvarozóval.

5. Milyen módon lehet/kell a szolgáltatásért fizetni?

Fizetési mód szerint 2 típus közül választhatunk: előre, a csomag feladásakor, vagy utólagosan, a csomag kézhezvétele után. Az ár általában megegyezik, így bármelyik módot ráfizetés nélkül választhatjuk. Ha a futár rendelkezik mobil kártyaolvasóval, akkor készpénzzel és bankkártyával is fizethetünk.

6. Mennyi idő alatt érkezik meg az áru?

„Normál” fuvarozás esetén is fontos dolog a kiszállítási idő, azonban azonnali szállítás esetén ez az egyik, ha nem a leglényegesebb szempont. A csomag tartalmától, méretétől, valamint a kiindulási és célponttól függően ez akár 20-30 perc is lehet.

7. Igen jelentős különbségek lehetnek a különböző cégek áraiban és feltételeiben, ezért mindig több cég ajánlatát kérjük be és hasonlítsuk össze. Ezt 2 perc alatt, minden kötelezettség nélkül megtehetjük a következő ajánlatkérő ív kitöltésével.

 

Szerző: Kócsi Norbert
Rólunk írták

Nagyon szépen köszönöm az alumíniumcső beszerzésére vonatkozó segítségét.
A mai napon megkapta...

F. János

Szuper akciós árat adtak. Táblázat.hu nagyon jó,ajánlani fogom mindenkinek.

K. Imre

Nagyon köszönjük az önök által megszerzett árajánlatokat , nagy segítségünkre volt!

K. Attila