Hova küldhetjük az ajánlatot?

Adatait kizárólag az ajánlatadóknak adjuk ki! Nem spammelünk!
  • +36
  • +43
  • +420
  • +49
  • +40
  • +381
  • +421
  • +386
  • +380
  • +355
  • +376
  • +375
  • +32
  • +387
  • +359
  • +45
  • +372
  • +298
  • +358
  • +33
  • +350
  • +30
  • +354
  • +353
  • +39
  • +371
  • +423
  • +370
  • +352
  • +389
  • +356
  • +373
  • +377
  • +382
  • +31
  • +47
  • +48
  • +351
  • +7
  • +378
  • +34
  • +46
  • +41
  • +44
  • +39
Kérjük, töltse ki az alábbi mezőket, hogy minél pontosabb ajánalatot tudjanak Önnek adni.
Az alábbi információk kitöltése nem kötelező, de ajánlott.
 
Írja le részletesen mire van szüksége, így megkímélheti magát az elhúzódó pontosításoktól.
Fálj kiválasztása

Mikorra tervezi a beszerzést?

Nagyjából mekkora összeget képvisel a beszerzés?

Az Ön jelszava

Többek között az alábbi cégek használják a tablazat.hu ajánlatkérő rendszerét:

Hogyan működik?
Felvonó karbantartás útmutató

1. Milyen műszaki adatokkal rendelkezik a felvonó?

Első dolgunk az legyen, hogy az ajánlatkérésben megadjuk a felvonó adatait minél pontosabban – milyen meghajtással, elektronikával rendelkezik, mikor volt utoljára szervizelve, milyen hibák fordultak már elő korábban. Így a szolgáltató sokkal precízebben képes lesz felmérni igényeinket.

2. Milyen jellegű épületben található a felvonó?

Nem csak a felvonó, de az épület adatai is fontosak – új építésű, vagy éppen századfordulós építményről van-e szó, milyen aknában van a lift, hol található a gépház, és így tovább. Ezek is nagyon fontosak annak tekintetében, hogy milyen gyakran kell majd a jövőben karbantartást végezni.

3. Milyen karbantartásra gondolunk?

Mindenképpen közöljük már előre a szolgáltatóval, hogy mennyire rendszeres karbantartást akarunk kérni, illetve kérjük ki véleményét a megadott adatok alapján. A lift és az épület típusától, korától, a korábban előfordult hibáktól és más tényezőktől függően a szükséges karbantartás gyakorisága változhat.

4. Felügyeleti és mentési szolgáltatást szeretnénk igénye venni?

A karbantartással együtt általában lehetőségünk van arra is, hogy mentési szolgáltatást kérjünk, így hiba esetén a cég egyrészt a lehető leghamarabb kiszáll a helyszínre, kiszabadítja az esetlegesen bennrekedteket és javítja a felvonó hibáját, illetve garanciát vállal a hibára.

5. Egyedi igényeink lennének a szolgáltatással kapcsolatban?

Érdemes lehet már jó előre feltételként kikötni és a szerződésbe is belefoglalni olyan tényezőket, mint például a különféle segédanyagok környezetkímélő módon történő kezelése. A legtöbb szolgáltatónál ez már alapból a feltételek részét képezi, nem árt azonban biztosra menni. Tisztázni érdemes azt is, hogy vannak-e olyan anyagok, tartozékok, amelyeket nekünk kell biztosítani a karbantartáshoz.

6. Hány felvonó karbantartásáról lenne szó?

Amennyiben egyszerre több felvonó, illetve több épület felvonóinak karbantartását akarjuk megrendelni egy szolgáltatótól, az ajánlatkérésben erre mindenképpen térjünk ki, pontosítsuk a számot, és ennek alapján érdeklődjük meg, bizonyos számú felvonó vagy épület esetén biztosítanak-e kedvezményt megrendelőik számára.

7. Igen jelentős különbségek lehetnek a különböző cégek áraiban és feltételeiben, ezért mindig több cég ajánlatát kérjük be és hasonlítsuk össze. Ezt 2 perc alatt, minden kötelezettség nélkül megtehetjük a következő ajánlatkérő ív kitöltésével.

 

Szerző: Kócsi Norbert
Rólunk írták

Ajánlottam az Önök szolgáltatásait – melyet más esetekben is szívesen vennénk igénybe- más szervezeteknek, és kollég...

H. László

Nagy segítség volt a sok beérkező ajánlat.

J. Tamás

Nagyon tetszik a szolgáltatás, becsülöm, hogy az én kicsi kis problémámmal is ingyen foglalkoznak!

J. Ági