Hova küldhetjük az ajánlatot?

Adatait kizárólag az ajánlatadóknak adjuk ki! Nem spammelünk!
  • +36
  • +43
  • +420
  • +49
  • +40
  • +381
  • +421
  • +386
  • +380
  • +355
  • +376
  • +375
  • +32
  • +387
  • +359
  • +45
  • +372
  • +298
  • +358
  • +33
  • +350
  • +30
  • +354
  • +353
  • +39
  • +371
  • +423
  • +370
  • +352
  • +389
  • +356
  • +373
  • +377
  • +382
  • +31
  • +47
  • +48
  • +351
  • +7
  • +378
  • +34
  • +46
  • +41
  • +44
  • +39
Kérjük, töltse ki az alábbi mezőket, hogy minél pontosabb ajánalatot tudjanak Önnek adni.
Az alábbi információk kitöltése nem kötelező, de ajánlott.
 
Írja le részletesen mire van szüksége, így megkímélheti magát az elhúzódó pontosításoktól.
Fálj kiválasztása

Kizárt cégek

Mikorra tervezi a beszerzést?

Nagyjából mekkora összeget képvisel a beszerzés?

Az Ön jelszava

Többek között az alábbi cégek használják a tablazat.hu ajánlatkérő rendszerét:

Hogyan működik?
Műtárgy szállítás útmutató

1. Mit szeretnénk szállítatni?

Meg kell mondani, hogy pontosan mit szeretnénk szállítani. A fuvarozónak tudnia kell, hogy mi a rakománya, valamint minden esetben be kell tartani a hatályban lévő jogszabályokat (pl. adott árukat nem lehet egyszerre szállítani).

2. Mekkora a szállítandó áru mérete?

Meg kell adnunk a szállítandó termék/termékek méretét/méreteit (hossz – szélesség – magasság – tömeg) is, mert ezek alapján tudják megtervezni a rakodótéren belüli pakolást. Járműtípustól függően eltérő a csomagtér mérete, de a megengedett maximális értékeket nem léphetjük át.

3. Mikor, hol és hogyan tudjuk az árut leadni és felvenni?

Fontos kérdés a szállítandó áru leadásának és felvételének a megbeszélése. Ha a szállító vállalja, hogy háztól-házig szállítást, akkor a hely és a mód adott, időpontot pedig előzetes kell egyeztetni (teljes rakomány vagy részrakomány). A rakomány megérkezése után ellenőrzik annak épségét, és ha mindent rendben találnak, akkor átadják a címzettnek.

4. Milyen módon lehet/kell a szolgáltatásért fizetni?

Fizetési mód szerint 2 típus közül választhatunk: előre, a csomag feladásakor, vagy utólagosan, a csomag kézhezvétele után. Az ár általában megegyezik, így bármelyik módot ráfizetés nélkül választhatjuk. Ha a futár rendelkezik mobil kártyaolvasóval, akkor készpénzzel és bankkártyával is fizethetünk.

5. Szükséges-e valamilyen csomagolást használnunk? Ha igen milyet?

Sérülékeny áru esetén elengedhetetlen a megfelelő védelem, azonban a csomagolás szinte soha sem elhanyagolható dolog. Mára már többféle csomagolóanyag közül választhatunk (pl. kartondoboz, buborékfólia, stretchfólia, stb.), amik eltérően védik az árut. Ha nem vagyunk biztosak benne, hogy a szállítandó termék számára mi a legmegfelelőbb csomagolás, akkor konzultáljunk a fuvarozóval.

6. Szükségünk van-e valamilyen egyéb szolgáltatásra?

A fuvarozást végző cégtől függően lehetőségünk van számos kiegészítő szolgáltatás igénybevételére. Ezek közül a legnépszerűbbek közé tartozik a csomag tárolása, illetve a szükséges szállítási és vámpapírok elintézése. Ezek akár az általunk kiválasztott csomag részei is lehetnek, de akár felárat is elkérhetnek értük.

7. Igen jelentős különbségek lehetnek a különböző cégek áraiban és feltételeiben, ezért mindig több cég ajánlatát kérjük be és hasonlítsuk össze. Ezt 2 perc alatt, minden kötelezettség nélkül megtehetjük a következő ajánlatkérő ív kitöltésével.

Szerző: Kócsi Norbert
Rólunk írták

Igen, sikerült beszállítót találni.
Köszönöm a közreműködést.

F. Róbert

Az Önök beszállitója időben professzionálisan válaszolt. Árban es szállítási feltételekben kedvezőbbet talaltam. Kös...

P. András

Több cég is adott ajánlatot, és segítséget az eligazodáshoz. Amikor a beszerzére kerül a sor, biztos őket fogom megkeres...

C. György