Hova küldhetjük az ajánlatot?

Adatait kizárólag az ajánlatadóknak adjuk ki! Nem spammelünk!
Írja le részletesen mire van szüksége, így megkímélheti magát az elhúzódó pontosításoktól.
Fálj kiválasztása

Mikorra tervezi a beszerzést?

Az Ön jelszava

Többek között az alábbi cégek használják a tablazat.hu ajánlatkérő rendszerét:

Hogyan működik?
Munkaidő-nyilvántartó szoftver útmutató

1. Hány embert foglalkoztat a vállalat?

Kis- és közép vállalatok esetén egyszerűbb és olcsóbb rendszerek jelenthetik a legjobb megoldást. Nincs szükség költséges, nagyobb kapacitású, korlátlan férőhelyes szoftverekre. Egy munkaidő-nyilvántartó szoftver telepítését megelőzően tehát számításba kell venni a foglalkoztatottak számát, s e szerint választani.

2. Mely funkciókkal szeretné összekapcsolni a szoftvert?

Számos, eddig manuálisan elvégzendő feladatokhoz felhasználhatjuk a rendszer által begyűjtött adatokat. Nem csak nyilvántart, hanem könyvelői feladatokat is elláthat. A rendszer az automatikusan vezetett nyilvántartásokból kiszámolja a Munka Törvénykönyve szabályainak megfelelően a különböző pótlékokat. A munkaidő-jegyzékek (jelenléti ívek) kiexportálhatóak Excel-be, a munkaidő adatokat pedig pár kattintással feladhatjuk a különböző bérprogramokba.

3. Milyen beléptetőrendszert kíván?

A munkaidő-nyilvántartó szoftverek eszköze a beléptetőrendszer. Kétféle beléptetőrendszert különböztetünk meg, az egyik az autonóm, a másik az online működésű rendszer. Az autonóm rendszer önállóan, számítógép nélkül “dolgozik”, engedélyezi, illetve letiltja a be- és kilépést. Általában MASTER kártyával történik a jogosultságok programozása. Az egyszerűbb beléptető rendszerek nem rögzítik a be- és kilépés adatait. A fejlettebb, eseménymemóriás terminál képes tárolni az adatokat és számítógép rácsatlakoztatásával az adatok lekérdezhetőek, belépési jogosultságok módosíthatóak. Az online beléptető rendszereknél a terminál állandó kapcsolatban van egy számítógéppel, rögzíti és feldolgozza a mozgásadatokat. A számítógépen keresztül végezhető a rendszer programozása, időveszteség nélkül megváltoztathatók a belépési jogosultságok. A beléptető terminálok hálózatba köthetők.

4. Hány felhasználója legyen a rendszernek?

Különféle adminfunkciók kezelésére, teljes adatkezelési feladatra alkalmas személyek számát érdemes meghatározni. Adja meg az ajánlatkérésben, hogy hány személy kaphasson teljeskörű hozzáférést. A felhasználók hierarchiája is meghatározandó, hogy ki mihez és milyen módon férhessen hozzá bizalmas adatokhoz.   

5. Kíván e szoftvertámogatási és követési szolgáltatást?

Minden megrendelőnek biztosítható a vásárlástól számított szerződésben meghatározott ideig díjmentes jogosultság a megvásárolt szoftverek, modulok legújabb verzióinak használatára (szoftverkövetésre), és a szoftver működésével és kezelésével kapcsolatos kérdésben díjmentes terméktámogatásra (supportra). Ajánlatkérésben írja le a támogatási igényét, érdeklődjön esetleges havidíjakról.

6. Szükséges e oktatás?

A kezelőfelület a felhasználók számára nem mindig egyértelmű. A nem egyértelmű funkciók, elérések nehézségeket okozhatnak. Ebben az esetben a legtöbb cégnél rendelkezésre áll betanító tanfolyam az userek számára. Amennyiben élni kíván ezzel a lehetőséggel, jelezze ilyen jellegű igényét ajánlatkérésében.

Rólunk írták

Köszönöm közreműködésüket és engedje meg, hogy elismerésemet fejezzem ki a nagyszerű szolgáltatásért.

S. Rezső

Ajánlottam az Önök szolgáltatásait – melyet más esetekben is szívesen vennénk igénybe- más szervezeteknek, és kollég...

H. László

Nagyon jó, és áttekinthető a táblázat.

V. Lelle