Hova küldhetjük az ajánlatot?

Adatait kizárólag az ajánlatadóknak adjuk ki! Nem spammelünk!
  • +36
  • +43
  • +420
  • +49
  • +40
  • +381
  • +421
  • +386
  • +380
  • +355
  • +376
  • +375
  • +32
  • +387
  • +359
  • +45
  • +372
  • +298
  • +358
  • +33
  • +350
  • +30
  • +354
  • +353
  • +39
  • +371
  • +423
  • +370
  • +352
  • +389
  • +356
  • +373
  • +377
  • +382
  • +31
  • +47
  • +48
  • +351
  • +7
  • +378
  • +34
  • +46
  • +41
  • +44
  • +39
Kérjük, töltse ki az alábbi mezőket, hogy minél pontosabb ajánalatot tudjanak Önnek adni.
Az alábbi információk kitöltése nem kötelező, de ajánlott.
 
Írja le részletesen mire van szüksége, így megkímélheti magát az elhúzódó pontosításoktól.
Fálj kiválasztása

Kizárt cégek

Mikorra tervezi a beszerzést?

Nagyjából mekkora összeget képvisel a beszerzés?

Az Ön jelszava

Többek között az alábbi cégek használják a tablazat.hu ajánlatkérő rendszerét:

Hogyan működik?
Irodaköltöztetés útmutató

1. Milyen típusú irodához keres költöztetőt?

Az irodaköltöztetésnél elsődleges kérdés, hogy ténylegesen milyen irodát szeretne egy másik helyre átköltöztetni.

2. Milyen termékek, tárgyak szállítását szeretné megrendelni?

Fontos kérdés, hogy konkrétan mik lennének a szállítandó tárgyak. Dobozok szállítása egyszerű feladat, de számítógépek, nyomtatók, vagy egyéb törékeny dolgok szakszerű fuvarozása már kényesebb téma, így minél pontosabban adja meg a tárgyak típusát. 

3. Mekkora mennyiségű a szállítandó áru?

Ezt elsősorban a dobozok száma és az irodabútorok mennyiségével tudja megadni, és ettől függ, hogy a szállító mekkora járművel illetve hány emberrel vonul ki a helyszínre.

4. Honnan kíván hová költöztetést rendelni?

Alapvető fontosságú a költözés kiindulási és célállomása, így ezeket az információkat is pontosan adja meg az ajánlatkérés során.

5. Mikor szeretné a költöztetést lebonyolítani?

Térjen ki arra is, hogy mikorra kívánja ütemezni a költöztetést, illetve, hogy maga a költözésnek milyen határideje legyen. Belföldi esetben ez egy napon belül szokott lenni, nemzetközi esetben több nap vagy hét is lehet a helyszíntől függően.

6. Igényel-e speciális szolgáltatásokat?

Számos cég nyújt az egyszerű szállításon túl egyéb szolgáltatásokat is. Ilyen például az irattárak rendezett szállítása, a bútorok szét- és összeszerelése, illetve a csomagolás, dobozolás megoldása is.

7. Igen jelentős különbségek lehetnek a különböző cégek áraiban és feltételeiben, ezért mindig több cég ajánlatát kérjük be és hasonlítsuk össze. Ezt 2 perc alatt, minden kötelezettség nélkül megtehetjük a következő ajánlatkérő ív kitöltésével.

Szerző: Kócsi Norbert
Rólunk írták

Gyors kiszolgálás, ajánlat szerinti ár.

K. Róbert

Még nem történt meg a szállítás, de a legjobb ajánlatot, gyors ügyfélszolgálatot, teljeskörű tájékoztatást kaptam.

T. Márta

Maximálisan elégedett voltam mind a kommunikációt, mind az ajánlatot illetően.

F. Judit