Munkaidő-nyilvántartó szoftver
Beszerzel? Három ajánlatot begyűjtünk Neked gyorsan és ingyen!
16 forgalmazó
Munkaidő-nyilvántartó szoftver
Munkaidő-nyilvántartó szoftver használata akkor hasznos, ha cége pontosan szeretné követni a dolgozók jelenlétét, túlóráit vagy projektalapú munkaidejét, különösen változó műszakrend vagy távoli munkavégzés esetén.
Ebbe a kategóriába azok a digitális rendszerek tartoznak, amelyek automatikusan rögzítik, összesítik és jelentik a munkaidő adatokat, csökkentve a manuális adminisztrációt. tovább
Ebbe a kategóriába azok a digitális rendszerek tartoznak, amelyek automatikusan rögzítik, összesítik és jelentik a munkaidő adatokat, csökkentve a manuális adminisztrációt. tovább
Hasznosnak találtad ezt az információt?
Köszönjük a választ, számunkra nagyon hasznos!
1
termék elérhető
Magyarországon a NEXON rakta le a korszerű bérügyviteli rendszerek alapjait. Cégünk több mint negyedszázados története a korszerű bérügyvitel története. Program...
tovább
AdiumSoft Innováció a kereskedelem szolgálatában adiumsoft.hu Az AdiumSoft a kiskereskedelem és a nagyvállalati szektor digitális átalakulásának szakértő part...
tovább
Lehet egy nagy cég vezetője vagy egy nagyon fontos HR munkatárs, esetleg a cég IT szakembere, valamire való bérprogram nélkül csak idő kérdése, hogy mikor temet...
tovább
Szakmai tevékenység főbb területei:
1. Szoftver értékesítés
• WINDOWS alapú teljes jövedelemelszámolást átfogó komplett Bérügyviteli rendszer forgalmazása, díjm...
tovább
.Cégünk 42 éve szolgálja saját fejlesztésű programjaival egyre növekvő partneri körét, a hazai mezőgazdasági vállalkozásokat. A programjaink az AGROORG részek...
tovább
Magántulajdonban lévő cégünk és vezetőink már 15 éve nyújtanak partnereinknek a logisztika és raktározás-technika területén teljes körű szolgáltatást. A helyszí...
tovább
Tegye versenyképessé vállalkozását egyedi szoftvermegoldásokkal kezdjük el a változást együtt. A BerényiSoft Kft. segítségével egyedi szoftvertfejlesztés szám...
tovább
Vagy talán erre gondoltál?
Munkaidő-nyilvántartó szoftver
Munkaidő-nyilvántartó szoftver használata akkor hasznos, ha cége pontosan szeretné követni a dolgozók jelenlétét, túlóráit vagy projektalapú munkaidejét, különösen változó műszakrend vagy távoli munkavégzés esetén.
Ebbe a kategóriába azok a digitális rendszerek tartoznak, amelyek automatikusan rögzítik, összesítik és jelentik a munkaidő adatokat, csökkentve a manuális adminisztrációt.
Gyakori üzleti problémák és megoldások:
- Probléma: Átláthatatlan jelenléti adatok, hibás bérszámfejtés.
Megoldás: A szoftver valós idejű, pontos adatokat biztosít, így elkerülhetők a fizetési hibák, különösen nagy létszámú vagy több telephelyes cégeknél.
- Probléma: Időigényes manuális adatbevitel.
Megoldás: A rendszer automatikus adatgyűjtéssel csökkenti az adminisztrációs terheket, ami gyorsabb, megbízhatóbb folyamatokat eredményez.
- Probléma: Nehezen kezelhető túlórák és szabadságok.
Megoldás: A szoftver átláthatóan kezeli az extra munkaidőt és távolléteket, így egyszerűsíti a HR és bérszámfejtési feladatokat.
Elsősorban gyártó, logisztikai, kereskedelmi vállalatok, valamint irodai és szellemi munkaköröket alkalmazó cégek számára releváns.
Az integrációs lehetőségek (pl. bérszámfejtő rendszerekkel), valamint a mobil applikációk használata új szintre emeli a rugalmasságot és a riportálást.
A Táblázat.hu leegyszerűsíti a beszerzést: itt hatékonyan térképezheti fel a kínálatot és gyűjthet be ajánlatokat több releváns cégtől egyszerre.
Ebbe a kategóriába azok a digitális rendszerek tartoznak, amelyek automatikusan rögzítik, összesítik és jelentik a munkaidő adatokat, csökkentve a manuális adminisztrációt.
Gyakori üzleti problémák és megoldások:
- Probléma: Átláthatatlan jelenléti adatok, hibás bérszámfejtés.
Megoldás: A szoftver valós idejű, pontos adatokat biztosít, így elkerülhetők a fizetési hibák, különösen nagy létszámú vagy több telephelyes cégeknél.
- Probléma: Időigényes manuális adatbevitel.
Megoldás: A rendszer automatikus adatgyűjtéssel csökkenti az adminisztrációs terheket, ami gyorsabb, megbízhatóbb folyamatokat eredményez.
- Probléma: Nehezen kezelhető túlórák és szabadságok.
Megoldás: A szoftver átláthatóan kezeli az extra munkaidőt és távolléteket, így egyszerűsíti a HR és bérszámfejtési feladatokat.
Elsősorban gyártó, logisztikai, kereskedelmi vállalatok, valamint irodai és szellemi munkaköröket alkalmazó cégek számára releváns.
Az integrációs lehetőségek (pl. bérszámfejtő rendszerekkel), valamint a mobil applikációk használata új szintre emeli a rugalmasságot és a riportálást.
A Táblázat.hu leegyszerűsíti a beszerzést: itt hatékonyan térképezheti fel a kínálatot és gyűjthet be ajánlatokat több releváns cégtől egyszerre.