Forgalmazók

Referenciák: Vodafone, AXA Bank, UPC, Aegon, Invitel, FEVIX, Generali, Prémium pénztárak, G4S, Greenpass, Készinfó. Cégünk a HRM-Center Kft. 2006 januárjában alakult azzal a céllal, hogy a call center és munkaerő kölcsönzési piacon egyedül...
 
Cégünk saját fejlesztésű ügyfél-elégedettséget mérő és feldolgozó statisztikai szoftvert fejlesztett ki az elmúlt évek során. A program internet alapú, email megkeresésen alapul. A vásárlók és vevők, partnerek célzott megkeresésével és a...
 
Cégünk, a TeleMedia Kft. 1993-ban az első hazai bér call centerként kezdte meg működését. Komplex ügyfélkapcsolati megoldásokat szállítunk ügyfeleink részére, így ügyfélszolgálati, helpdesk, telemarketing és CRM szolgáltatásokat nyújtunk el...
 
A cégünknél működő komplex telefonos ügyfélszolgálati megoldások lehetőséget nyújtanak az elvárt szolgáltatási feladatok teljesítésére. A komplex megoldások nemcsak a távközlési rendszerek működési képességein és teljesítményén alapulnak, ...
 
Technikai hátterünk és humán erőforrásunk lehetővé teszi a legkomplexebb feladatok végrehajtását is. Célzott telefonos megkeresések, telefonos ügyfélszolgálat, automata menürendszer.
 
A Marketphone Kft alapvető értéke a munkatársaiban rejlik. Elkötelezett, rutinos vezetőkkel és operátoraink segítségével építettük ki állandó megbízóink körét, ahol a folyamatos minőségellenőrzéssel és a megrendelői visszacsatolással kampán...
 
Célunk, hogy rendszeres és hiteles információszolgáltatással a legmagasabb szintű vezetői és megrendelői kontrollt biztosítsuk a projektek felett. A transzparens riporting struktúránk lehetővé teszi az esetleges gyors beavatkozási lehetőség...
 

Cég hozzáadása

Call center szolgáltatás 3 találat
HRM-CENTER Kimenő telemarketing szolgáltatás TELESALES – ÉRTÉKESÍTÉS, ÜGYFÉLMEGTARTÁS, ÚJ ÜGYFÉLSZERZÉS
Kimenő kampányainkkal közvetlen telesales és telemarketing tevékenységben is megbízóink rendelkezésére állunk. Az üzemeltetett híváskezelő software és online CRM...
HRM-CENTER Bejövő telemarketing szolgáltatás Bejövő hívások fogadása
Korszerűen kiépített Call Centerünk technológiájának segítségével lehetőséget nyújtunk az alábbiakra:híváselosztás (IVR)bejövő hívástípusok azonosításaügyfelek r...
Eztmondtak.hu Kérdőíves kutatás szolgáltatás Szoftver
  • Automata: időzíthető kiküldés
  • Működés: 0-24 h
  • statisztika: automatikus kimutatás
Internet alapú ügyfélmegkeresés, kérdőíves válaszadási lehetőséggel. Anonim és dedikált válaszadási lehetőség, újraküldés, nincs válasz funkció a call center ré...

Termékhirdetés hozzáadása

Hogyan működik?