Forgalmazók

A Young B.T.S. Kft. 1992-es jogelődjének megalakulása óta az információtechnológiai és a távközlési ipar egyik legstabilabban fejlődő vállalata, amely mára már az iparág vezető középvállalatai közé emelkedett. A visszatérő partnerek száma m...
 
Referenciák: Vodafone, AXA Bank, UPC, Aegon, Invitel, FEVIX, Generali, Prémium pénztárak, G4S, Greenpass, Készinfó. Cégünk a HRM-Center Kft. 2006 januárjában alakult azzal a céllal, hogy a call center és munkaerő kölcsönzési piacon egyedül...
 
A dinamikusan bővülő ügyfélkör miatt 2007-től önálló szervezetként folytattuk call center tevékenységünket, 2009-ben pedig tovább bővítettük szolgáltatásainkat, és sokféle megoldást kínáló contact centerré váltunk. Több mint 500 munkaállomá...
 
Az eSense budapesti CallCenter Központjának közel 150 munkaállomásán operátoraink több éves telefonos értékesítői és ügyfélszolgálati tapasztalattal állnak jelenlegi és jövőbeni Ügyfeleink rendelkezésére. Társaságunk tevékenységi köre felöl...
 
A cégünknél működő komplex telefonos ügyfélszolgálati megoldások lehetőséget nyújtanak az elvárt szolgáltatási feladatok teljesítésére. A komplex megoldások nemcsak a távközlési rendszerek működési képességein és teljesítményén alapulnak, ...
 
Szolgáltatásaink választéka lehetővé teszi az Ön számára, hogy a kommunikációs rendszer egy-egy elemét, vagy akár a teljes informatikai és kommunikációs rendszert az Assono Magyarország Kft. gondjaira bízza, és ezzel magas minőségű, megbízh...
 
Cégünk, a TeleMedia Kft. 1993-ban az első hazai bér call centerként kezdte meg működését. Komplex ügyfélkapcsolati megoldásokat szállítunk ügyfeleink részére, így ügyfélszolgálati, helpdesk, telemarketing és CRM szolgáltatásokat nyújtunk el...
 

Cég hozzáadása

Call center szolgáltatás 3 találat
HRM-CENTER Kimenő telemarketing szolgáltatás TELESALES – ÉRTÉKESÍTÉS, ÜGYFÉLMEGTARTÁS, ÚJ ÜGYFÉLSZERZÉS
Kimenő kampányainkkal közvetlen telesales és telemarketing tevékenységben is megbízóink rendelkezésére állunk. Az üzemeltetett híváskezelő software és online CRM...
HRM-CENTER Bejövő telemarketing szolgáltatás Bejövő hívások fogadása
Korszerűen kiépített Call Centerünk technológiájának segítségével lehetőséget nyújtunk az alábbiakra:híváselosztás (IVR)bejövő hívástípusok azonosításaügyfelek r...
Eztmondtak.hu Kérdőíves kutatás szolgáltatás Szoftver
  • Automata: időzíthető kiküldés
  • Működés: 0-24 h
  • statisztika: automatikus kimutatás
Internet alapú ügyfélmegkeresés, kérdőíves válaszadási lehetőséggel. Anonim és dedikált válaszadási lehetőség, újraküldés, nincs válasz funkció a call center ré...

Termékhirdetés hozzáadása

Hogyan működik?